Bring your kilts!

Edinburgh

Hallo allemaal.

De eerste dag Edinburgh zit er op. En wat was het mooi! De vlucht verliep soepel en ook de reis naar het hotel was een makkie.

In de tram hebben we onze ogen al uit gekeken naar het prachtige landschap. En toen we eenmaal alles op de kamer hadden zijn we op pad gegaan. Toevallig is Augustus de festivalmaand van Edinburgh, er waren een hoop verschillende tentjes met muziek, eten en allemaal kleiner winkeltjes. Hierdoor waren de normale winkels ook een stuk langer open, wat voor ons heel handig was.

We zijn als eerste in een leuke pub wat gaan eten en drinken. Hierna zijn we door Edinburgh gaan struinen. Een hele hoop oude gotische stijl gebouwen staan hier wat een prachtig uitzicht geeft. Ook zijn we langs Edinburgh castle gelopen wat een gebouw zeg! We snappen goed dat j.k rowling hier inspiratie heeft opgedaan voor de Harry Potter boeken. In de avond hebben we nog een lekkere cappuccino gedronken en een hele hoop foto's gemaakt.

Deze staan in de fotogalerie als je een kijkje wilt nemen. Waarschuwing je kunt spontane drang krijgen om naar edinburgh te gaan.

Tot de volgende keer!

Annabel

Hahaha super grappig die waarschuwing van je! ;-) Ik ga de foto's snel bekijken, want een extra vakantie bestemming is nooit verkeerd haha!

Nogmaals heel veel plezier!!

Liefs Annabel